Sleep tight :)

Nu blev det kväller igen.

Idag har vi bara tagit det lugnt, Trotts att vädret inte frestade allt för mycket så måste ju hundarna ut i allafall, Och varken dom eller Jennifer bryr sig om ifall det är rått och grått! Släppte hundarna en i taget på fotbollsplanen medans Jennifer lekte i parken brevid.

Molly lekte och blev som ung på nytt för en stund och jag hade glömt hur kvick tänkt denna hunden är ! gjorde olika tester om hon mindes kommandon sedan hon var ung och det gjorde hon, Molly och jag tävlade i agillity på gamla goda tiden det var jätte roligt att minnas tillbaka till, Det gjorde henne extremt lydig och kvick tänkt, ger man ett kommando så vänder hon på en femöring, Molly har alltid varit en hund med massor av "will to please" har alltid ögon kontakt , mycket lättlärd och rolig att arbeta med. Och agillity var något som både Molly och jag älskade !
Får se om Flame kan börja med det sen också ! det skulle vara jätte roligt. Det är verkligen underbar träning på alla sätt och vis !
Jo juste ! Har alltid tyckt att Molly är en relativt liten hund, Under tiden vi hade Troy som var en Grand danois så var Molly för mig unifär lika stor som en dvärg pudel :) Mätte mankhöjden idag och hennes höjd fick nästan mina ögon att poppa ut !! Molly är 63 cm hög ! det hade jag aldrig trott !!! Har alltid sett henne som betydligt mindre... Troy var 76 cm hög och var Grand danois ... mycket märkligt ! Hon ser jue verkligen inte stor ut !


Bilder från idag .




Tyvärr tog batterierna slut här så ja fick inga mer ute bilder, Tyvärr kom inte Flame med.

Vad stirrar ni på ?


Älskade lilla söt Flame.


Efter det gick vi hem, fikade lite kaffe och sedan slummrade jag in framför tv´n.
När jag vaknade stod min underbara karl färdig med super god middag !! Fisk , potatis, kokta grönsaker, sås, räkor... you name it !




Hörs och synns i morgon !

Kommentarer
Postat av: Klara

Du ser, damen orkar mer än du tror. Jag hade nog kunnat kidnappa henne i alla fall...du hade nog inte märkt någonting =)

2009-03-09 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0