*Varning för gnäll inlägg !*

Nu börjar ja bli riktigt less på den här förkylningen som är i samma stadie som den var för 3 veckor sedan och inte blir bättre, Det vänder lixom inte, Sockret hoppar konstant upp och ner mellan 2.5 och 25!
Jag är så sänkt, Så blek .Ont i halsen, snorig!!! och med en febern som kommer och går, Ursäkta att det går ut över er men ja måste få gnälla av mig lite, För nu börjar jag bli riktigt less,

Nu har jag lämnat Jennifer i skolan, Första dagen efter lovet.. Kan tyvärr inte säga att hon längtade tillbaka..
Stötte på fylle tanterna på vägen hem.. dom håller på att göra mig galen, Dom ska diskutera det ena efter det andra kl 8 på morgonen, Dom kastar sig över Flame och lyssnar inte över huvudtaget eller har någon som hellst respekt, ÅHHHH!!! MORR !!! dom är 5 stycken... Jag har börjat gå omvägar på morgonen för att slippa deras tjaffs och diskutioner men alltid på något jäkla sätt hamnar vi på samma gata, Har försökt vara trevlig, Har försökt att ignorera, Har försökt att vara otrevlig. Men inga sätt verkar rätt, Dom kommer alltid, med sina förslag om vilket hund foder jag bara MÅSTE ha till Flame och vad som händer om ja inte ger henne det, Det är den ena predikan efter den andra. Och VAD VET DOM ?!?
Nu får jag börja ta ut Flame innan jag går till skolan med Jennifer , Kissa av henne och sedan ta ut henne en sväng efter 9 tiden istället.. för det är alltid kl 8 dom strövar omkring.

Nu har jag tagit mig en kopp morgon kaffe i lugn och ro, Micke har åkt i väg på anställnings intervju, Så håll tummarna!
Jag själv ska fixa disken och tvätten och sedan krypa ner med Flame under tecket, Och ligga där och huttra med henne som värme dyna :)

Stampe har en intresserad som bor på bondgård, Om dom är seriösa och kommer hit så kommer han få bo i stor häst box och gå fritt på gården, Dom har även katt lucka så han kan gå in och ut ur huset som han vill, Dom har hästar och har haft Fransk vädur förut ! Och bor i småland. Jag hoppas verkligen att dom är rätt för honom, Det lär vi märka det med tiden, Omplaceringen är jue som sagt inte akut, Det viktgaste är att han får ett livslångt bra hem där han får allt som han behöver. För nu får det vara nog med åkandet.

Nej dags att ta tag i hemma sysslorna.

Kram*


Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Tack för kommentaren och om du lämnat tips, tack för det också.

Vad tycker du om min layout av bloggen, hade tänkt att det skulle bli som att gå runt i ett hus i alla rum och kika i garderober, rum, källaren etc., men det tar lite tid och hittils kommer besökarna ju bara till hallen. Ska se om jag hinner göra vardagsrummet eller köket färdigt i veckan. Välkommen tillbaka och se hur det går för mig med mitt bygge. Var ärlig och ge mig nu din kommentar.Ha det bra. (Alla som publicerar mina kommentarer har jag kanske en kul överraskning till?Vill du veta mer?Besök min blogg!)

2009-03-02 @ 10:16:28
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0