Väska.. skor ..Vetrinären och måleri måleraaa...

Sådär... Jag känner mig helt slut ! det har vart riktigt mycket dom här dagarna !
Har inte hunnit uppdatera bilder på mina fina skor och väskan som jag fick av Micke ... sooo here there come.





Idag var vi hos vetrinären med Flame, En hel drös med blodprov togs och dom lysnade på hjärta och lunger men kunde inte hitta något fel vilket var jätte skönt.. hjärtfel har jag verkligen fasat för ! Sedan röntgades hennes hals och lungor och mage och dom hittade att hon var för trång i luftströren ! Det betyder luftrörskatarr så nu bler det antibiotika i 10 dagar och återbesök om 14 dagar, Skulle det inte gå över av detta så blir det kortison , steget efter det är at dom går in genom munnen / halsen när hon är sövd och tar ett prov innefrån luftrören som ja förstod det som. Men jag håller tummarna att antibiotika räcker ! Tog lite bilder hos vetrinären...

Här tycker hon riktigt synd om sig själv, Har just tagit blodprov på benet, Men fick som tur var ett litet plåster som tröst. haha.


Micke pillar på sin älskade telefon..i väntan på blodprovs svaret.




Vår söta hund slummrade in brevid min söta väska :)


Och sedan var det de här med målandet som Micke fick för sig att börja med hipp som happ bara sådär i går kväll. Vi höll på till ett i natt och nu står han där igen. Nu börjar det verkligen likna något.
Färgerna är Sand och en fond vägg i Kakao. Jätte fint blir det...

Före ..med tråkig vit tapet med nästan onsynligt mönster !!!


Efter ... men det ska målas ännu en gång..så än är det inte klart.



Sprang in igår när och försökte få lite "före" bilder men micke hade redan börjat stöka runnt möblerna-.. såhär såg det ut iallafall innan... på ett unifär..


Den väggen är nu kakao..




Min duktiga gosse.


Jag försökte lådsas att ja var pigg... mitt i natten...



Nej nu är det dags att ta tag i middan. Ni får se helheten sen när det är klart.. allt måste målas en gång till, samt lite små pill ! sen jäääklarns!!!

Pöss*

Kommentarer
Postat av: Nicole

UNDERBAR väska!!! Var hittade du den?



Det kommer att bli sååå snyggt när det är klart!! YEEEY!

2009-03-27 @ 19:12:49
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Jennifer

Vilken snygg färg på väggarna, riktigt varm och harmonisk!

2009-03-27 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0