Vill inte vara sjuk mer..

idag sov jag från 11 tiden och vaknade 15.40 i ren panik fick ja springa å hämta Jennifer från skolan..fattar inte hur jag bara kunde sova så där länge.
Varför blir man alltid så mycket sjukare när det börjar bli kväll ? Det är nog något som de flesta kan känna igen sig i, Det spelar tydligen ingen som hellst roll hur mycket eller länge man har sovit på dagen !
Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, Snorig hostig och kall svettas !
Jennifer hade iallafall haft en riktig bra dag i skolan idag ! Inga bråk , tjaffs och intriger, Nu sover hon sött med sina 300 gosedjur i sängen, Ser era barn glada ut när de sover ?? Jennifer ligger alltid och små ler, söt nöt !

Flame har fortsatt att hosta så hon kräks idag, så hon har fått sin dos av hostmedecin och sover i sängen. Jag hoppas att det går bättre den här natten, Förra natten fick vi inte sova en blund.. fick gå upp och torka hundspyor hela tiden, Man ser bara på den här korta tiden att hon har gått ner i vikt.. och så ynklig hon är stackarn! Hoppas det ger med sig snabbare den här gången än vad det gjorde förra.
Det passar nästan bra att vi båda är sjuka sammtidigt, Nu blir det inget spring i skogen utan bara en massa vila, och vi ligger och värmer varandra under täcket.

Ska göra ett försök att sova nu..men inte kommer det att bli lätt, Så fort jag ligger ner kommer huvudverken och näsan blir täppt !

Kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0