You're Not Sorry

Snart är det Fredag.. och vet ni vad jag ska göra då ? jooo hämta ut paket med kläder åt mig och Jennifer, samt shampo + balsam som jag visade förut att jag hade beställt... å nya gardiner YES!!! längtar tills i morgon, Får visa bilder då, Det är nog det första jag ska göra när jag lämnat Jennifer i skolan :)

idag har jag tänkt... och tänkt... på allt mellan himmel och jord.. Har tänkt på min mormor som jag inte har kunnat träffa på snart 2 år... ush det är hemskt... hon fick Alzheimers och då bestämde min släkt att hon skulle flyttas från Farsta till Valdermarsvik, Ja vet det är inte på andra sidan jorden direkt men helt omöjligt att ta sig utan bil till hennes hem. Jag saknar henne så mycket. Då hon förflyttades så fick jag inte ens hennes telefon nr, hon minns inte mig och Jennifer och skulle tydligen bara bli förvirrad och ängslig om jag ringde. Det är jobbigt för mig att veta att hon lever.. men inte hur, Och att jag inte kan ha kontakt med henne , dom sista åren togs ifrån oss, av min s.k släkt och p.g.a hennes sjukdom. Jennifer frågar ofta fortfarande om gammel mormor har dött och jag säger nej... hon förstår inte varför vi inte kan träffa henne. Nästa gång vi "ses" kommer vara på hennes begravning. Och det gör ont. Hon minns jue inte oss så det är nog inte lika jobbigt för henne på ett sätt... hon vet jue inte ens att vi existerar.
Själv sitter man här då hon fyller år och kan inte göra mer än att skänka ett litet grattis ut i det blå. Och tänka tillbaka ,

Nej ..det är sent.. ska hoppa i säng nu..Micke ligger och ser på någon tråkig film.

Jooo förresten min kompis Jennifer skickade en låt som säkert många känner igen sig i... Skönt att man aldrig har kärleksbekymmer nu för tiden iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0