Det är inte min dag i dag...

Ush säger jag bara... vilken morgon !

Jennifer vaknade på sin sämsta sida, Ville inte äta frukost ville inte klä på sig ville inte borsta tänderna ..ville ingenting ! Hunden gick runt och pep , med sin förbannade mensverk. ...och jag med en sprängande dunkande huvudverk. Springer i väg med Jennifer till skolan och lyckas komma i tid, trotts allt.

På vägen hem känns det som att någon slänger en sten i huvet på mig. Jag tittar upp ..kan det varit en kotte..? men från vilket träd ? det närmaste trädet är flera meter bort.. värst vad den där spottar kottar..tänte jag helt snurrig och ologisk...
Tar handen i håret och vad tror ni att det var JOOOO FÅGEL BAJJS!!!! Super mysigt ...förtvivlad ringer jag micke som är på jobbet.. vad han ska göra åt saken vet jag inte.. Men jag antar att det var lite sympati jag var ute efter. Han hade inte tid!!!!!!! men gav mig ett tips att dra på mig luvan så att ingen såg det.
Drog på mig luvan och fortsatte gå hem, bajjset rann nedför axeln på mig, Fick stanna flera gånger för att inte kräkas. Försökte tänka på annat...
När jag kom hem slängde jag huvet under kranen, och andvände en hel shampo flaska..skulle behövt en till. 

När jag var klar och hade lugnat mig lite, slog det mig...var fan är hunden ? jag hade glömt att slänga på henne tik skyddet när vi kom in...
Följer dom blod droppande spåren runnt i hela lägenheten ... upp på stols dynor ..i sängen... o.s.v Grattis Lina... ! Bara att börja torka hund mens !!!!!!!!

Efter detta så har det rullat på med det ena efter det andra. Men det är nästan för bisarrt att skriva om.. vem vet.. kanske det blir en bok om denna dagen.. en dags bok. Vad sägs som det ?
Huvudverken har inte direkt blivit bättre. Och jag har inte hunnit få i mig någon frukost, spruta, medeciner eller morgon cigg ännu.
Ska ta tag i detta nu,...sedan


Pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0