God morgon Måndag,

Stackars Micke fick åka på hundkursen själv igår. Jag och Jennifer stannade hema och tog skydd från ovädret.. men sedan klarnade det upp och blev riktigt varmt iallafall, Så Micke och Flame hade tur.
Dom hade tränat på att Flame skulle ligga lös och han kastade pinnar runnt och brevid henne utan att hon skulle springa fram, Vilket hon inte gjorde. Sedan hade dom tränat på "sida" Det hade gått super bra.

Och nu över til den efterhängsna leverfläcken !!! Förra veckan skulle jag ta bort en leverfläck som jag haft i många herrans år, Men läkaren var hema med sjukt barn så jag fick en ny tid som var idag, Men då har jag för ont i lederna för att kunna gå dit :( så lever fläcken är kvar..det känns verkligen som att det går troll i detta. MORR ! Har tänkt ta bort den i flera år,.... men på något konstigt sätt så sitter den alltid kvar.

Idag kommer min mamma på besök och stannar i två dagar, Det skulle igentligen bli en suprice till Jennifer men i morse kunde jag inte hålla mig från att berätta och hon blev jätte glad.
Så på något sätt måste jag försöka traggla mig fram på vingliga ben och städa så gott det går här hema
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0