Grattis Klara

Idag vill jag passa på att hällsa GRATTIS till Klara som fyller 26 år !
Jag hoppas du fick en underbar dag, Trotts en massa plugg ! Kram från oss !





Igår var vi på hundkurs och Flame glänste som den stjärna hon är ! Flame är väldigt lätt att ha att göra med , väldigt lättlärd och kontakt sökande. Ingenting är lixom ett problem för denna underbara lilla dam. Vi tränade mycket på hundmöten och att gå fint i koppel.
Jennifer följde med så jag och Micke varvade mellan att träna flame och att läsa bok för Jennifer.
Jag var lite orolig innan att Jennifer skulle ledsna och inte klara av att sitta stilla i hela två timmar och att det skulle bli soppa av alltihop, Men det gick hur bra som hellst och hon lyssnade och lärde sig t.o.m en del och hon vill följa med nästa gång också ! Så det gick över alla förväntningar ! Det påminnde mig om när jag var i hennes ålder och följde med min mamma på hundkurs, Då med våran jätte till Dalmatiner hane som vi hade, Det var där hela mitt hundintresse startade och det har aldrig svalnat sedan dess. Det finns alltid en hunger att lära sig mer !


Här kommer lite bilder från går dagen !







Tossiga unge på bussen hem


Vacker vår bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0