Har så tråkigt* :(

Känner mig otålig och rastlös, Det regnar ute och det ända som finns att göra är att fixa disken och tvätten.. Ja VILL INTE ! jag vill göra något annat ! Vad vet jag inte.. Känner mig alldeles sprallig och stressig och framför allt LONLEY ! vill klättra på väggarna..klättra i gardinerna..slita av mitt hår, bita på naglarna, göra 500 armhävningar och hänga upp och ner i tak lampan ! telefonen är alldeles tyst, inte en kotte som ringer. Flame sover och här sitter jag. Har klickat runnt på nätet så jag börjar tappa känseln i fingertopparna.. vill inte se på tv..får inte ro. Vad ska jag göra må´n troooo!!!
Göra kullerbyttor i sängen ? måla tå naglarna ? tuppera håret ? klämma por maskar ? dansa balett ? näää de kommer iallafall sluta med att jag hänger TVÄTT !!! gah.
Morr *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0