Jätte mask...

Hej

Det var ett tag sedan sist, Känns som att man har haft fullt upp med den ena och det andra.

Jag var med Jennifer hos hörseldoktorn och gjorde tester, Och nu har dom lovat att hon ska få hörapparater innan sommaren så att hon har den innan hon börjar ettan, Äntligen fick vi en läkare som gick igenom alla de tidigare testerna och tog detta på allvar. Vi kommer få en ny kallelse inom 3 veckor till en annan klinik för just barn med hörsel skador. Sedan blir det att avgjuta hennes öra för att få en hörselapparat som passar, Jag och Micke kommer även få gå en kurs för att lära oss mer om hörselskadade barn, Samt att det blir möte med skolan och de kommer troligtvis få en hörsel slinga i klassrummet så att hon hör bättre även om hon skulle befinna sig längst bak i rummet. Äntligen börjar det hända grejjer och det känns så skönt ! Det kommer bli sådan förändring för alla oss och inte minst för min dotter!!!!
ÄNTLIGEN blir det förrändring.

I går firade vi valborg hema, Vi gick aldrig till brasan eftersom dom har fyverkerier där , och Jennifer är hemskt rädd för sådant, Så vi firade hema med lite middag och mys.

Molly är jue här som sagt så idag har vi vart på långprommenad i solen , så himmla skönt ! Molly pinnar på trotts sin ålder. Och jag och micke fick en smärre chock när vi höll på att trampa på en JÄTTE STOR huggorm på ängen ! Fy faaaan säger jag bara, den var inte gullig överhuvudtaget... när den ringlade i väg kände ja en smärre attack av illamående... och vi gick vidare med lite mindre lugn i sinnet och en aning paranojja !
Som tur var hade vi kopplat Flame 2 sekunder innan, Annars vette skjutton hur hon hade reagerat på denna jätte mask, Troligen hade hon sprungit fram för att leka..och det hade kunnat gå riktigt illa... uuuush,.

Nu ska ja slänga mig framför Humor galan !
Glöm inte att bli världsförälder !
Och för guds skull akta er för ormar !!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äntligen, vad skönt för Jennifer! :)

2009-05-02 @ 09:37:40
Postat av: Klara

huuuuu va äckligt med ormar...nu kommer vi inte ut och springer på ängen igen...inte så länge de finns ormar där...ÄCKEL PÄCKEL!!!

2009-05-02 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0