Nej nej nej..de får inte vara sant..

Nu har min mamma vart här i två dagar, och nu har hon åkt vidare ! Det var jätte trevligt att ha henne här, Vi passade på att slänga en gamal byrå på tippen eftersom hon har bil, Sedan var mamma med jennifer i skolan, Sen har vi handlat, ätit lunch i mölnvik gått på prommenader o.s.v så på två dagar har vi trotts allt hunnit med en hel del.

Idag är det disco i Jennifers skola och hon skulle självklart ha sin blå prinsess klänning på sig :) så fin . Lite nervös tror jag allt att hon var. Min underbara skrutta som har behandlat mig som luft i två dagar när mormor var här, Men det är tillåtet...mormor är jue hennes favorit !

Jag är mycket bekymrad i dag.. Flame har slutat med kortisonen... och BÖRJAT HOSTA igen... har ring vetrinären som ska ringa upp senare... mina egna tankar skenar iväg.. kan detta vara något kroniskt ? Herre gud.. jag trodde turen hade vänt..... :( som sagt mycket bekymrad och ledsen känner jag mig just nu..... det var just detta som inte fick hända.. En hund kan inte leva på kortison hur mycket som hellst..de klarar inte biverningarna i längden...
jag vet inte vad jag ska säga... förutom att Flame måste bli frisk ! Någonting måste jue funka.

Mitt socker har åkt upp och ner som en jojjo.. har jue montan nu som ställer till det.. åker ner till 2,0 och sedan upp till 27. Inte bra alls...
och jag känner mig rätt slut.

Men solen skiner och man får ta en sak i taget.. Nu känns det som att vetrinären är prioritet nr 1.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0