Pappas 63 års fest

Kom hem från stan ganska sent i går. Vi var helt slut allihopa. Men det var mycket trevligt att fira lilla pappa, Vi var på en turkisk resturang. Jätte mysigt.

Här kommer lite bilder från gårdagen !












Jag var jätte sugen på kaffe på slutet och bestämmde mig för att pröva någonting nytt !
Turkiskt kaffe.. DET SKULLE JA INTE HA GJORT, Det luktade bränt papper/ plast och smakade skit..! mjöligt ush och blä.
Fråga mig inte varför handen ser så stor ut på kortet, jag har faktiskt ingen aning, Vi satt och skrattade åt det länge.



Idag är alla lediga, och det är grått ute, vet inte riktigt vad man ska sysselsätta sig med.

I grannskapet är alla fulla... dom går omkring och vinglar med sina öl mitt på dagen, Jennifer & Micke såg just en kille kräktes från sin balkong ner till balkongen under... Vi bor verkligen in tha getto. Alkis ghetto.
suck* vill härifrån... detta är inte OKEY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0