Är Malena en man ?

Sådär nu börjar helgen lida mot sitt slut. En riktig slappar helg. Jennifer har haft kompisar här och levt loppan. Vädret har vart kanon och Flame har börjat löpa så hon springer runnt här med blöjjan på. Idag har hon mest deppat och sovit. Nu är hon en stor tjej , tiden har gått så otroligt snabbt. Vet inte om det kanske blir ett avbrott nu på hundkursen, det skulle vara så synd. Men men så där blir det ibland.



Jag antar att det var många som såg Eurovision Song Contest igår , vi bullade upp i soffan med godis ostbågar och annat gott och satt och skrattade åt det ena bidraget som var galnare än det andra, Sån där musik faller mig inte i smaken alls överhuvudtaget ändå är det ett "måste" att sitta och titta. Jennifer somade vid 22 tiden och hon hejjade såklart på sverige, Vilket jag tyckte lät gräsligt, Som en höna som satt nått i halsen..och innerst inne har jag en liten tanke... kan det vara så att Malena igentligen är en man? skratta du.. men det har faktiskt hänt förut ! "hon" är stor och lång..med enormt stora fötter och händer , bas röst som skär sig i högre toner...mmmm...

Skulle det inte vara bra om dom tävlande hade en sång röst åtminstone ? att skaka rumpan i klänningar som man bara ser på flickor i skriskor tävligar får mig inte riktigt att gå i gång. Men nja.. det verkar jue funka på de flesta..men kanske inte hela vägen !
Ett stort Grattis iallafall till Norges Rybak som utan tvekan drog hem segern, Han sopade mattan helt enkelt med de resterande tävlande och de flesta håller med om att rätt låt vann. Tyvärr minns jag den inte ens själv :)
för mig låter alla ungefär detsamma... fast mmm..hönan malena stod väl ut med sin opera...och Jennifer går runt här och sjunger låten så gott det går... och jag kan faktiskt lova att hon låter bättre än orginalet...och mycket mycket sötare !





Nej slut tjatat för mig.. Nu är det dags att lägga barn och ro om sin man för en stund. Hoppas att ni haft en super trevlig helg!
Pöss!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Fin blogg, vill du uppmärksamma den??

Gå in här om du vill bli veckans blogg, du har chansen att synas i en vecka för tusentals besökare hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/05/17/anmal-dig-till-veckans-blogg/

2009-05-18 @ 07:45:17
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0