Grå dag nr 15

De här gråa verkar vägra överge himmlen..elr min hjärna för den delen. Visst blir man deppig.. men en sak är posetivt..man kan skylla det mesta på vädret ! Allt är helt plöttsligt himmlen fel, " Å jag är så trött idag.. - jaaa man blir det när det är grått ute " ååå vad ont i huvudet jag har.. ja det är jue så grått" allt verkar tydligt bero på färgen grått....
Grått är trist... det är igentligen en blandning av svart och vitt... grått är mitt i mellan det radikala och tydliga, Grått är trist för mitt i mellan svart och vitt vill ingen vara, ingen vill vara ospeciell och otydlig, ingen vill vara "tråkig" och ingen vill bli påverkad av färgen grått.... så kom FRAM NU BLÅA HIMMEL OCH GE OSS LITE SOL.





efter regn kommer solsken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0