hjärtat ....

I dag är jag sjuk..hög feber och ont i hallsen. Helgen var en mardröm och just nu vet jag varken ut eller in när det gäller någonting. Men förändring måste ske och beslut måste tas...

Min syster opereras idag och vi håller alla tassar och tummar vi har här hema. Tänker på dig älskade syster !!! Och hoppas verkligen att detta går vägen nu!!! Sitter och väntar nervöst på att telefonen ska ringa så man får höra hur det har gått. Kämpa på..du vet precis som alla andra att du är stark som en oxe. Och vad som än händer finns jag alltid här för dig! Hoppas att vinden har vänt nu för din del och att framtiden ser ljusare ut än vad den kanske har gjort. Det MÅSTE gå... det bara MÅSTE !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0