När mörkret faller på...

I dag har jag haft världens huvudverk och illamående. Fy skjutton !! Har knappt kunnat kommit upp ur sängen. Jennifer är på Halloween kalas hos Oscar och ska hämtas om ca 30 min, Micke jobbade över och kom inte hem förens vid 20 tiden, Och i morgon är det upp och gå till stallet. Micke kommer att få göra i ordning hästen och leda jennifer på lektionen eftersom jag MÅSTE jobba GRATIS i stallets cafeteria.. 4 timmar .. känns inge vidare måste jag säga.. Men det är tydligen sådant som ingår ( fick jag reda på förra lördagen) *surt*
Jag släppte Flame och "hunden utan namn" i en inhängnad i dag och dom lekte jätte fint. Den lilla är nästan snabbare än Flame haha. Glöm nu inte att komma med förslag på namn !!!

Ska hoppa tillbaka ner i sängen nu....

Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0