Nu är helgen över och det är måndag igen,

Godmorgon

Vi har inte gjort så mycket i helgen... ridskolan..vart med kompisar och Jennifer har vart på födelsedagskalas hos en klasskompis. Regnet öser ner idag och Jennifer tvär vägrade att kliva upp ur sängen så vi kom för sent till skolan. (damen med en vilja av stål) Efter det har jag sett på "The Voice" som handlade om jul USH, Redan nu kommer den här förbannade jul ångesten krypandes ! tomtar och rött glitter i varenda affär... fy...vad äckligt!

Nu har Albus kommit och jag ska till läkaren kl 11. Ska försöka få i mig en kopp kaffe och sedan ut i skogen en sväng. Skulle verkligen behöva träna Flame lite, Det känns som att hundarna inte hinner få annat än motion just nu, Flame behöver få andvända huvudet..inte bara benen.  Jag vet... nog vad jag ska träna henne till ! varför inte göra henne till min personliga köks assistent ? Så kan jag ligga och sova hela dagarna.. ? hum.. undrar om American stofforshire terrier verkligen skulle vara rätt för ämmnet ? Risken är att hon skulle äta upp allt själv.. istället för en ego amstaff kanske man borde skaffa en omtänksam golden? hihi *
HUM.. JA DETTA VORRE NÅGOT FÖR MIG !

ja man kan väl få drömma...?


Hör av mig senare.. hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0