Tisdag

I dag har jag haft en otroligt seg Tisdag ! Möttes av snö blandat regn på väg till skolan med Jennifer, och bestämde mig på vägen hem för att krypa under tecket ..bara en timme elr så-.. Vaknade kl 12.30 med hundarna sovandes huller om buller kors och tvärs över mig , Alvin låg som vanligt på min mage och kurrade, Och jag tog mig i kragen och steg upp, Nu sken faktiskt solen, Ringde Sara och så mötte jag upp henne och hennes två hundar (hon passar den ena) Så att de fick leka av sig i skogen, Var ute ca 2 1/2 timme och hämtade upp Jennifer på vägen hem, Som hade gjort en jätte fin gipps figur ! Mycket stolt och glad tjej !
När jag kom hem gjorde jag raggmunkar till middag...de första blev totalt misslyckade men sedan blev det bättre och bättre och tillslut var dom ätbara :)
Jennifer vickade loss en lös tand ..snart är alla framtänderna ute..förstår inte hur stackarn skall kunna äta snart :) Ska lägga in bild på detta någon dag :) det ser för himmla roligt ut, Och roligare blir det eftersom de största framtänderna..ni vet dom där två där uppe... är LÖSA och kommer säkert trilla när som hellst dom också.
Efter det har jag hängt tvätten.. fixat disken och dushat Alvin med ett nytt shampoo som luktade alldeles underbart ! måste bara göra lite smyg reklam för de här i morgon ! hela lägenheten luktar ren och nystädad och det är bara lilla Alvin som är ren :) det är ingen parfym eller så utan det är bara animaliska och ekologiska produkter ! I LOVE IT ! det bästa är att det fungerar både på hund & Katt !

På prommenaden ...



Full fart framåt...




Tröttmössa


Alvin vilar.. ovetande om den kommande dushen..



*Några rivsår senare....
vet inte vem det är mest synd om.. mig eller honom..*



Nej sockret är sky högt nu.. dags för sängen...

Godnatt *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0