Tok slut...

Idag har vi vart i stallet typ hela dagen. Jennifer red och jag jobbade i cafet, Jag kände mig tok förvirrad bland lasange godis toast klubbor och kassa aparaten... men det hela gick bra ändå, Det tråkigaste / jobbigaste var nog städningen innan jag slutade..det var lera på heeeela golvet !! Flame fick stanna hema eftersom hon fick springa av sig under förmiddagen och Asta följde med mig när jag jobbade( Jack russelns nya namn !) Det gick super bra. Inte skällig alls mot kunder o.s.v utan låg och vilade , Verkligen jätte skönt. Och jag är sååå stolt över att hon skötte sig så bra!  Hon var lös för det mesta och bara ignorerade allt och alla, Och gick vid min sida om man skulle någon stanns. Jag tror hon kommer bli en toppen hund. Bara på två dagar har hon gjort jätte stora framsteg !!

Micke var så söt och lagade världens goaste middag och hade köpt godis, Nu ligger han och sover.. och Jennifer med. Här blev det inget till Halloween firande direkt.. Orka.?!
Idag har pappa åkt till spanien och kommer tillbaka om en månad, hörde nyss på vädret att dom har 20 grader där nere.. här fryser jag rummpan av mig !!

Jag ska göra mig en kopp te och gå och lägga mig jag med.. är fortfarande sjuk och vek.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Asta är ett underbart namn! Känner på mig att det kommer bli en jättefin hund när du är klar med den :-)

2009-11-01 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0