Vaccinerad och klar !

Sådär nu har jag kommit hem från vårdcentralen, det var världens kö men gick ändå snabbt och smidigt. Jag var bara lite smått nervös över en karl som stod bakom mig och nästan hostade lungorna ur sig! Är det någonstanns man får svin influensan så är det nog där ! Dom förberedde mig på att jag kommer troligtvis få ont i armen under natten och sedan feber i ca 3-5 dagar, Men de kan man ju stå ut med, Särskillt när man vet vad det beror på! Jag har hämmtat Jennifer från fritids 10.45 efter lunchen och nu sitter hon och spelar tv spel. Jag har världens huvudverk.. kan det vara lågtryck? jag är extremt kännslig för sådant. Annars är det nog p.g.a mitt socker var så högt i morse så jag hade dimmsyn hela vägen till vårdcentralen, Det är rätt obehagligt.. jag såg på nära håll men inte ner på marken..så det ser nog ut som man trampade luft på vägen dit. Jag antar att de säkert var några som fick sig ett gott skratt ! Men det kan jag bjuda på.

Håller på att slänga i mig en kopp kaffe nu och ska sedan ta tag i högarna med tvätt.
Min syster verkar vara på bättringsvägen, Jag är såååå glaaaad för hennes skull. Äntligen !!!


Kommentarer
Postat av: Ica-Erikaa

sv: Hejsan!



Tack så mycket, du har också en mycket fin blogg! Ja, hundsportgymnasiet är fantastiskt, inte alla som har turen och möjligheten att gå ett gymnasie med inriktning hund! :)



Kram Icaerikaa

2009-10-29 @ 11:38:33
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0