God morgon...

I natt sov Jennifers kompis Alva över, Det är studie dag i dag, Hade räknat med att de skulle vara uppe halva natten för Jennifer var riktigt uppvarvad, Men efter popcorn krig och diverse galenskap efter den andra så sommnade dom ! i morse vaknade dom inte förens kl 9 slängde i sig coco popps och började direkt leka "den hemmliga klubben" jag måste säga att jag är ganska nyfiken..och avundsjuk ! Jag vill också ha en hemlig klubb ! men istället får jag leka dektektiv och krypa under sängen med en sopp påse och plocka popcorn ur dammtussarna. Ska det vara så svårt att ha popcornen i skålen eller i munnen...



Senare idag ska vi på möte och sedan ska vi gå till vårdcentralen och undersöka Jennifers eksem.
Micke är första dagen på sitt nya arbete ! Men han verkarde inte ett dugg nervös, Han såg bara fram emot det ! Även om han inte såg speciellt pigg ut i morse kl 05.00 hihi.

Nej nu ska jag ut med Flame så hon får springa av sig , sedan är det dags för lunch och sticka iväg.

kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0