En jobbig period i mitt liv är här, Men INTE för att stanna!

Lågtryck och huvudverken kommer som ett brev på posten ! Idag är det Fredag och jag hämtade Jennifer tidigt från skolan, Trodde vi behövde lite extra mor & dotter tid tillsammans , men det låg inte i hennes intresse, Ut på gården for hon som en raket när vi kom hem, Och kompisarna är det ända som gäller just nu ! I morgon är det ridskola, Och söndagen är än så länge oplanerad, Skulle träffat syster yster och hennes lilla Alvis men det blev inställt. Får se vart vi tar oss !
Åt luch med pappa på en kina resturang i dag och har sedan dess klunkat kaffe i takt med att tankarna snurrar runnt runnt. Det är mycket att tänka på just nu, Allting verkar hända på en gång, Och jag vet knappt vad som är vad längre. En sak är säkert... ingenting är som det ser ut och otrevliga överraskningar fortsätter att rulla in.

Nu kan jag bara längta efter sol och värme, Speciellt när man sitter och tittar på bilder på lill strumpan i shorts från förra sommaren... snart snart... är vi där igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0