Påsken

Påsken firades hema hos pappa och hans fru Mia, Där blev det lammstek och påskäggsletande !
I våran familj har vi alltid haft som tradition att "påskharen" gömmer lappar med ledtrådar som man sedan följer fram till ägget. Jennifer älskar detta, Och det gjorde även jag och syster yster när vi var små.












HAHA inte lätt att le med svinkoppor runnt munnen, men försöker vända svin fria sidan till.
Jag bjuder på den :)




Mumsig sockerfri efterätt som Mia hade gjort !



Och sist men inte minst Smilla i sina väntans dagar !



Nu är det inte långt kvar..........



Här sitter framtida "pappa" Alvin och surar, Han har blivit riktigt elak sedan kastreringen ! Han attackerar smilla i tid och otid, bitts och skriker dag som natt...NON STOP ! Det måste vara hormonförändringen... Smilla behöver lugn och ro och vi får separera katterna så mycket som möjligt.




De var allt för nu !!!

Kram*



Kommentarer
Postat av: Klara

snacka om att ni har en knähund!

2010-04-05 @ 13:54:42
Postat av: Lill Sara

Jeppe fick se bilderna du har på bloggen och han sa: Jennifer verkar ha så roligt när hon är hemma :) han fick se whiteboarden och sa:-hon har så roliga saker.

sedan sa han: -När får jag komma dit igen?

Efter ett tag frågade han mig om Stampe någon gång är inne -Nä ,sa jag, jag tror inte det. Jeppe: - Bra för annars kanske han äter upp Kattungarna.

undrar om han tror att Stampe är ett monster :D

2010-04-22 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0