Ska inte klaga !

Bounce var tok grymma igår !! Vilket drag!
MEN vi hade fått platser högst upp i globen och jag som har höjd skräck satt första 30 min med svindel..de kröp i hela kroppen och jag mådde illa. Efter en stund hade jag vant mig och kunde njuta av showen, Lite sorgligt kändes det i slutet eftersom de här var det sista dom gjorde, Nu slittras dom.. törs man hoppas på en comeback ? :)

I morgon blir kattungarna 3 veckor, Och nu börjar det hända saker. Dom sitter upp och följer en med blicken. Dom blir bara sötare och sötare för varje dag som går. Och fort går det !











Jennifer har en kompis här och dom står som "vanligt" framför tv´n med en varsin mikrofon och sjunger till Mikael Jackson. Efter en hel dag ute kanske dom har drabbats av sol sting ?
Tvättmaskinen går i ett och om några timmar är helgen över.
Det har vart en bra helg, Jag har hunnit färga håret , Jennifer har lekt med kompisar, Och jag och Micke har fått lite vuxentid för oss själva ! SAMT en efterlängtad sovmorgon. Den här helgen har vart våran helg. Och jag ska inte klaga :) Sådana här helger behövs.. men finns möjlighet allt för sällan....

Tack S & T som tog hand om Jennifer och hundarna!!!! Ni är GULD värda!!! <3



Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se finns bla handsmycken

Nej, vad söta! :)

2010-04-27 @ 20:52:18
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0