The last Bounce*

Efter 12 år tillsammans ska Bounce läggas ner, Och deras sista framträdande blir på globen . Biljetterna började släppas redan för ett år sedan, Och detta fick jag reda på igår.. uppträder gör dom i helgen! Ute i sista minuten som vanligt, Men fick tag på biljetter ! Inte världens bästa platser, Men jag är där iallafall, Så på lördag blir det ÖS! kommer förmodligen gråta när slutet närmar sig, Jag har alltid älskat Bounce och gök boet som jag såg sist var helt fenomenalt ! ååå vad jag lääängtar tills lördag!


Kommentarer
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

Hej! Jag såg att du hade kommenterat på det här inlägget;http://karsmycken.blogg.se/2010/april/bam-bee.html?_tmp=b3c1aa6b23331472844aa607755f2e70ddbe7765



Det är jag som har smyckessidan som hon tjejen gjorde reklam för, var det dem smyckena du var intresserad av eller?

Sidan är i alla fall www.bambee.se om det var dem, där finns det flera och olika modeller.

Kram!

2010-04-22 @ 16:15:47
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0