Fin besök !

Idag har jag stor städat och sedan vart ute på långprommis med hundarna.. Dom sprang som galningar, Speciellt Flame i det snöiga ovädret !! :( Ingen hög mysfaktor alls.

Efter det kom syster yster och sötaste Alva på besök, Det blev fika bus och stojj, Jennifer var lite små nervös över att alva skulle ta sönder hennes saker men hon var duktig och delade med sig iallafall, Jennifer som har tjatat om en lille syster i tid och otid har nu ändrat sig... " jag vill ha en lillebror istället ! "  Alva är så himmla söt, Orden sprutar ur hennes mun och hon har verkligen blivit stor... hon är ingen bebis längre.. Nu är hon ett barn! Hon påminner så himmla mycket om Jennifer i den åldern ! Hon har en vilja av stål ... mamma Ullis kommer få det tufft :) been there done that.. och det är långt ifrån över ! och tur är jue det ! vad skulle jag annars angagera hela min vakna tid i ?
Micke kom hem tidigare från jobbet idag, och osocial som han var begav han sig direkt ut till garaget.. någonting skulle byggas i bilen.. fråga mig inte vad ?!
Här kommer lite bilder från idag !

Alva super glad över att Smilla ville sitta brevid henne på stolen !




Full fart framåt !



Tror aldrig någonsin Jennifer kommer tröttna på sin white board...



Finaste stora syster



Efter Ullis och Alva hade åkt hem , Var det dags att börja med middagen. Idag blir det korvstroganoff och Jennifer som nu bytt inriktning (Från att bli prinsessa när hon blir stor till att istället bli kock) hjälpte gärna till.
Här skär hon falukorven och Asta sitter och hoppas på att något gott ska trilla ner.



Det var allt för nu,  dags att börja ta tag i tvätten.

KRAM*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0