Solen skiner !

Hade tänkt blogga i solen på balkongen  men thiii fick jag, Hur jag än vrider och väder på datorn så blir det omöjligt att tyda vad som är på skärmen. Helt idiotiskt. Det ser kolsvart ut ! Fick ge upp och gå in. Kanske lika bra .. turk musiken som dånar ut från balkongen från huset brevid hade gjort mig galen efter en stund. Inte just för att det är turk musik.. utan för att det är samma låtar om och om igen.

Igår var vi och firade "stora" Alva som fyllde år ! Hon fick ett ursnyggt halsband av oss, Som jag tyvärr inte hann fota, Eftersom fint folk kommer sent.. så levde vi självklart upp till våra ord och kom ungefär när alla andra började gå hem. Efter det förljde jag med de tre "S"-en ut :)  Inte långt hemifrån dock ! Det blev lite bacardi breeze på den lokala alkis krogen :) 

 i morse var Micke uppe med tuppen och åkte och fiskade ! Jennifer har vart ute och cyklat men kom hem gråtandes för att hon inte fick vara med dom andra barnen i "hemliga klubben" vad less jag är på dessa gårds intriger, Varför kan inte barn bara hålla samms och vara snälla med varandra ?! Inte minns jag att det var så där mycket bråk och tjaffs med andra barn när jag var liten.. Vi lekte burken på gården i stan och ingen kände sig utanför, Jag minns faktiskt inte ett enda bråk som föräldrarna fick ingripa i !
om någon timme ska vi till stallet, Jennifer har prov idag :) ridläraren kommer ställa ett antal frågor till varje barn och klarar man det så får man ett märke, som bevisar ens hästkunskaper :) 
Efter det ska vi hem. Äta middag..göra oss i ordning... långprommis med hundarna.. e.v färga håret.. lämmna av jennifer och sedan dra på Bounce !! Det kommer bli GRYMT !

Passar på att slänga in lite nya bilder på dom små !

Sötaste ungen i världen ! 

 

Pappa Alvin passar sina små



Flickorna !


Kommentarer
Postat av: Margareta Ståhl

Ska Jennefer på maskerad ? Mormor

2010-04-24 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0