Valborg !

Igår blev det sagt och gjort en inne dag, Hundarna fick springa av sig en snabbis i skogen och sedan kom Mikaela på besök.

Vi satt i köket och sippade på kaffet när Jennifer var ute och gungade med sin kompis, Helt plöttsligt ser Mikaela hur kompisen flyger av gungan och landar på huvudet/nacken/axeln. Vi sprang ner och såg att nyckelbenet var brutet. Det stod rätt upp :( men attans vilken tuff tjej ! Vi ledde hem henne till hennes mamma, Gav henne alvedon och sedan var det bara att ringa ambulansen. Mamman blev otroligt chockad och rädd och föll ner på hallgolvet. Tur att vi var där ! Och fick saker och ting gjorda.
Fortfarande har dom inte kommit hem från sjukhuset så man börjar jue undra vad som händer där igentligen. Ska nog ringa snart och kolla läget.
Tycker så synd om lill tjejen !
Från och med nu sitter man och gungar !!!

Idag är det valborg och jag undrar om det blir någon brasa här nere i hammnen ? I så fall ska vi dit. Klart Jennifer ska få se lite eld :)
I morgon ska vi på födelsedagsfirande hos en vän jag haft i 15 år. Det kommer bli så trevligt att träffa hennes vänner och släkt igen.

Nej nu ska jag ta tag i tvätten, Idag hoppas jag få lite svar på blodproverna.

Hör av mig "later" och önskar er en trevlig valborg så länge!





Kommentarer
Postat av: Din vän sen 15 år

Älskade vän! Jag blir så rörd när du skriver om mig i din blogg. Oavsett vad det handlar om. Hoppas jag får se er här hemma imorgon...jag skulle bli så fantastiskt glad! Stor kram

2010-04-30 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0