Jag är stolt !

Min älskade vän Jennifer "Flis" har äntligen fått sin första mini-människa ! Och han är sååå vacker så du anar inte!!! Han fick namnet Elias och förlossningen tog inte mer än 5 timmar och allt verkar ha gått bra ! Ja visste att du kunde ! Min duktiga duktiga Flis !!! Tänk att nu finns han här, helt pöttsligt... är det inte märkligt ? En gåva från gud som har så mycket kärlek att ge... och så mycket kärlek som du kommer att få Flis från lilla Elias, Detta är bara början. Början på ett helt nytt liv. Tillsammans med er !

Jag är så glad för din skull, Jag är så glad för er skull, Och jag tvivlar inte en sekund på att detta var ödet. Detta var meningen !
Massor av kärlek till er...

Nu är ni en familj !!!


╔♫═╗╔╗ ♥
╚╗╔╝║║♫═╦╦╦╔╗
╔╝╚╗♫╚╣║║║║╔╣ ♥
╚═♫╝╚═╩═╩♫╩═╝ U 4ever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0