Siggesta gård

Våra planer gick i stöpet för midsommarafton, och den firades på Siggesta gård. Men det var inte fy skam det heller, Där hade dom ponnyridning, fiskdam , fotbollsgolf, minigolf, och självklart dans runnt midsommar stången där Jennifers stråk lärare spelade.
Det var en bra dag, Men stek hett !!! och massor med folk. Ska igentligen inte klaga på värmen. När hade vi en varm midsommar sist utan regn ? Det var bara det att man igentligen satt och suktade efter stranden... det gick inte att hitta en tillstymmelse till skugga på hela siggesta. Och jag började känna mig mer och mer irreterad desstu längre jag var där, att stå mitt i en svettig folkmassa kanske inte riktigt var min grejj. Men man fick offra sig för laget. Och i slut ändan så var det faktiskt ganska trevligt :=)

Här kommer en mega bild BOMB !






Fågelskrämmorna lämnade ingen oberörd...







Jennifer hittade en JÄTTE STOR te kopp !



Jennifer leker papparattzi :)





Fiskdamm !



Världens sötaste lilla "häst"









Mat



MERA MAT :)



Världens bästa kille och världens bästaste vovvse



Far & son



Och ÄNNU MERA MAT



Jag vet att jag har vart ganska usel på att uppdatera på sista tiden.. Kan nog skylla på det härliga vädret. Men jag ska bli bättre :)
Nu är det en kopp te som gäller... så hörs vi i morgon. Hoppas att ni fick erat midsommar mys och sov så gott*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0