Röntgen KLAR!

Äntligen är stressdagen över !

Jennifer har vart med Fritids och badat, Den badgalningen blev överlycklig när hon fick veta att dom skulle gå iväg, och jag fick stressa hem och hämta arm puffarna ! Det är verkligen kul att dom passar på att göra sådana här saker när möjligheten finns!
Nu ska tydligen vädret bli sämmre...

I dag har jag vart och klippt mig + färgat håret, det blev typ ingen skillnad, men fick bort lite av den röda nyansen + att jag blev på lurad att köpa en spray som skyddar mot UV, ( för uv-ljuset gör mitt hår rödare )
Men men dom är så trevliga och duktiga där så dom kommer undan med det mesta hahaha ! Det spelar lixom ingen roll hur mycket de färgar och grejjar... det synns inget på mig.. mycket mysko. Så på svaret om det blev bra eller dåligt kan jag bara enkelt säga att det ser precis ut som innan.
Och någon före och efter bild är meningslöst att ta :)

Efter det var det dags för Flame att HD & ED röntgas, lill tjejen blir alltid rätt spak av lugnande och gläffste på i stort sätt allt och alla, Men det gick bra iallafall och nu väntar vi på resultatet från SKK,
Uppfödaren följde med och hjälpte till att tjuvkika lite på röntgen plåtarna, Och vi har gissat på A eller B på den ena , Den andra är tveksam men förmodligen blir det B eller C ,
  Tack Petra för att du följde med oss !!!
Det är så skönt att ha det avklarat !

Nu ligger Flame äntligen och sover efter ett oroligt vankade fram och tillbaka på vinglande ben med ett OAVBRUTET pipande ! Och jag ska passa på att göra henne sällskap. Gonattski*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0