Sensorn gör mig tokig..

Eftersom sensorn tar ett blodprov var 5 - de min och piper när sockret inte ligger bra, Så betyder det alltså att den piper var 5-de min! Dag som natt. Det gör mig snart galen. Har inte sovit någonting och börjar bli riktigt irreterad. Men idag är sista dagen, I morgon ska den tillbaka och det ska kännas så skönt att dra ut "spiken" ur rumpan som jag kallar det (nålen) Vilken frihetes kännsla !

Såg ni det bröllopet mellan kronprinsessan Viktoria och Prinsen Daniel igår ??? Det var så vackert så jag nästan började gråta ! Där var det verkligen äkta kärlek ! Precis som det skall vara ! Jag tycker det är underbart att hon valt en man av folket :) Prinsen´s Daniels tal fick mig att fälla några tårar fast att jag försökte stå emot, Dom har verkligen något speciellt dom två ! Satt fastklistrad framför tv´n hela kvällen, Pansionärs varning kanske...

Nu börjar flytten närma sig och jag blir hel snurrig av allt som skall göras ! Flyttlådor här.. förrådet där.. HUR GÖR MAN ?

I morgon flyttar "Herr Mulvad" hemifrån till Gotland ! Det känns lite pirrigt och nervöst för mig. Hoppas hoppas att han får ett bra hem. Dom verkar kunna erbjuda honom det absolut bästa men man är jue kanske alltid lite osäker när man satt ett litet liv till världen och ska placera den hos någon man tycker verkar vettig. Jag är jue inte den som litar på folk i första taget....
problemet är nog att jag inte träffat dom här personerna ! Jag skulle aldrig låtit någon tinga en kattunge utan träff, Men dom här bor jue som sagt på Gotland och kan jue inte åka hur många vändor som hellst heller. Det kommer nog kännas bättre i morgon när man får träffa dom.

Snart ska Flame HD & ED röntgas... det är också ett pirr moment i mitt liv. Vill få det gjort nu ! Någonting säger mig att resultatet kommer bli sådär. Har en kännsla att höger kommer vara sämre än vänster. Hoppas jag har fel ! Det är jue typiskt mig att vara så negativ. Men är man beredd på det värsta kan man bara bli glad om det är bättre, Och slipper bli besviken ! En taktik som har följt mig genom livet på gott och ont.

Nej nu ska jag dyka ner i en flyttlåda igen. Hoppas ni har haft en underbar helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0