Tack till dig, och dig och dig och dig och dig och dig..... !!!

På sista tiden har jag märkt att fler och fler läser min blogg även om det INTE syns i statestiken !

Och jag blir lika paff som glad när folk kommer fram ute och säger " jag läser din blogg"

jag vet oftast inte vad jag ska svara på den kommentaren bara... " Okey vad roligt " låter på något sätt en aning drygt... :)
Och dryg vill ja inte låta !

Jag är en person som alltid stannat i bakrunden, Vill hellst inte synas.. och vill hellst inte märkas alls. Någon annan behöver platsen bättre än mig och jag förblir hellst anonym...

Jag började med bloggen för min dotter skull, För att hon skulle kunna gå tillbaka och se hur livet var, För tiden går så otroligt fort när barnen är små och gammla minnen ersätts med nya, Men efter hand har jag börjat skriva också för min skull och för eran...
och just för att jag inte är anonym här så finns det saker som måste utebli, tankar åsikter minnen och händelser som jag skulle vilja dela med mig av men inte kan !

Så även om jag inte vet vad jag ska svara, Så ska ni veta att jag är verkligen glad för att ni finns , Och jag tycker verkligen att det är ROLIGT att ni läser !!! Även om jag kan känna mig avklädd när jag blir igenkänd, Varför vet jag inte, Jag skriver jue ingenting som jag inte skulle stå för.
Ni är en drivkraft att orka fortsätta skriva !

Därför vill jag TACKA FÖR ATT NI FINNS OCH FÖR ATT NI LÄSER !
Och för att ni får mig att rodna :)






är tvungen att skicka med en låt som jag diggar....!!!
det finns inte en dålig låt på hela skivan !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0