En liten hällsning ...

Jag har en kännsla av att sommaren är påväg härifrån...någon grön gräsmatta synns inte längre, Istället är den täckt med gula löv,
Jennifer är och hällsar på mormor och moster Anna på västkusten, När hon kommer hem börjar skolan dagen efter... jag kan knappt förstå det själv.. hon börjar trean..

Tyvärr så är "lilla" Titus fortfarande utan ägare och hem :( Jag kan faktiskt ärligt talat inte förstå det ! var är alla dessa guldkorn som kan ge honom de hem vi letar efter ? hitills har vi inte hittat de hem som vi tycker passar honom. Får bara konstiga svar som ibland gör mig mörkrädd och sömnlös på nätterna... tyvärr får dessa människor tag på hund någonstanns ifrån.. men det ska skjutton INTE vara från oss !

Här kommer en hällsning <3
Från dessa fina tre


NAEVIA CRIXUS & TITUS



Och en liten hällsning till från de andra fina tre, RALLY BRUDARNA

MAJKEN FLAME OCH ASTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0