Saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig..

Tyvärr blev det ingen utställnings debut för Crixus i helgen som var , Samma morgon ( lördagen ) vaknade han med ögoninflammation ! kan det bli mer typiskt ? och komma mer olägligt ? Eftersom ögoninflammation smittar samt att han självklart inte var i sitt bästa skick så stannade vi hema, Mycket trist ! Men vi fortsätter med stå tränandet hos Gerad och sedan kör vi igen. Titus som skulle passas av en vän... fick åka dit iallafall, Inte för att han igentligen behövde passas utanför att han var så efterlängtat, De förlorade sin egen hund för ett tag sedan , Och efter det är de så tomt.. tur att de kan låna våra grisar ibland ! De får sin beskärda dos av hundlängtan stillad och Titus blir bortskämd med bus och mys ;) Det gillas starkt !

Jag och Crixus på träning hos Gerad :)
(ursäkta att den blev så suddig men bilden var tagen långt ifrån)



Bus hund !



Han får fortfarande plats i knät :) ( 5 månader )



Här måste jag också visa upp världens finaste Spartacus ( nu mera Hector ) som bara blir vackrare och vackrare för varje dag som går, En kille som tar en stor plats i våra hjärtan !
Jag säger bara MUMS ! <3




Idag tänker jag lite extra på Rasmus, vet inte varför.. för er som inte vet så hade vi Rasmus för ett par år sedan innan vi skaffade Alvin... Tyvärr så kom aldrig Rasmus och Smilla överens och därför var det sist in först ut som gällde.. jag fick ge upp min stora kärlek för att Jennifer skulle få behålla "sin" katt.. det var skit jobbigt... och då och då tänker jag på denna katt som satte spår i mitt hjärata för resten av mitt liv, Han flyttade till Gotland och LYCKOS dom säger jag bara !





Flame som valp..med Rasmus..




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0