Göteborg


Tjaba :)

I tosdags lämnade vi upp Baylize till min pappa och reste till Göteborg, Jag Micke och Jennifer var där för att hällsa på släkten, Vi gick b.l.a på stan, och fikade, Jag förlängde naglarna i min lilla syrras nagel studio.  Tittade på jätte söta lånhåriga kattungar...blev super sugen på att köpa en.. men som TUR var..så var alla redan bokade :)
För övrigt tog vi det bara lugnt och njöt av bondlivet och god mat :) Vi kände allihopa att de va skönt att komma bort ett tag!
På söndag kväll tog vi flyget hem det tog bara 40 min.

Igår (Måndag) Var jag med Mickes mamma och köpte vinterskor till Jennifer. Efter det ringde Klara som ändå skulle ut åt nacka hållet och frågade om hon fick komma över en stund, Och det fick hon. Jennifer fick en lite försenad födelsedags present, det var ett jätte fint halsband med en fjäril på, Och jag fick en förtidig födelsedags present som var en jätte fin brosh ! Tack klara !!

Idag har jag varit ute med hunden på långprommis i regnet :( piss trisst !! Efter det så dushade jag hunden och katten.
Smilla  (katten) var vild men proffensionell som man är lyckades jag komma undan utan ett ända rivmärke ;)
Åh nu luktar djuren gott igen !
14.30 ska jag ner på vårdcentralen och vaccineras mot influensa och nått annat mojjs !
Ikväll ska jag Micke och Jennifer på middag hos morfar och Mia.
Men först nu ska jag dammsuga å diska å njuta av mina långa naglar som är skit snygga wiiii

Om det är någon som är intresserad av att få naglarna förlängda så säg till mig, de kostar 350 istället för 900 :- och det görs i gele . Skit snyggt!!!
Jag raggar lite kunder till min lilla syrra nästa gång hon kommer till sthlm.


Höll på å garva ihjäl mig när jag hamnade på min pappas hemsida och såg den här.. sätt på ljudet å kolla vilken söt nöt !!!
http://youtube.com/watch?v=1j_fxs8mUcQ



Kram på er allihopa!

/Lina med familj


image4

Kommentarer
Postat av: Caroline

hejsan gumman!
jag skulle vilja göra naglar hos henne.
så säg till när hon kan.
Kramar.

2008-03-05 @ 14:43:36
URL: http://carolineronnlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0