Tjaba tjena hallåååå

Godmorgon ;)


Och nu var det måndag igen ;) Har just vart och lämnat min dotter på dagis och gått ut med båda hundarna ( Baylize och Molly )

(för er som undrar varför jag inte skriver så mycke om min dotter är det p.g.a VISSA människor som inte har med det att göra..och som snokar runnt för egen vinning.  Är du en sådan person kommer inte den här bloggen ge dig nått alls ;) Ta din besatthet någon annan stanns... elr varför inte bara skaffa ett eget liv t.e.x ? Och lämna mig och min dotter ifred. 
Så den här är för dig

Everybody's talking all this stuff about me
Why don't they just let me live?
I don't need commission
Make my own decisions
That's my prerogative



Annars är det bara att läsa vidare !

I helgen har jag och Micke varit barnfria. Vi har ätit några goda middagar,sovit länge. Slutat röka!!!! (i fredags)  Vart hema och tagit det lugnt, tagit hundarna på långprommis, städat lite o.s.v lullat runnt på facebook..å hittat kompisar sen 15 år tillbaka i tiden... de e så kul att se att ni alla mår bra !!

Jag har även köpt en MP3 ...en skit snygg rosa liten sak !!! Den har typ allt man kan önska sig...och mer än så. Jag förstår typ inte ens hälften av alla grejjer man kan göra med den!!
Så här ser den ut !!
image5



Kort uppdatering :

I går var det farsdag..och pappa strutten fick en whisky !
Snart fyller jag 24 ..shit pomfritt....Sen fyller Micke 24 :)
Snart är det Jul usha ( för dom som inte vet så typ hatar jag julen, Men försöker göra det bästa av situationen)
Åh snart snart snart..blir jag moster...bara några månader kvar wiiiiiiiiiii* Längtar !
Är också såååå glad för min kära vän som har blivit gravid med sin lilla böna.
Allt rullar på.... sammtidigt som så mycke står stilla..
Johan har nu varit borta ni 6 månader...
Micke och jag har vart tillsammans i 3 månader
Och förra månaden var jag på Gwen stefani konsert..Med min stora syrra skit kul!! Fick det i för tidig födelsedags present TACK TACK TACK
image7


Fick en komplimang idag *smile* den löd
 
hej, du måste vara från naturen
asså jag menar att du e så vacker att änglarna blir avendsjuka

wiiiiiiii hahaha


Här är en liten dikt till min lilla syrra :

Det här e för dig som är rädd men har modet och trotsar ett spöregn i väntan på solen.


Det här e för dig som har drömmen i blodet och hoppar me risk för att dras ner mot jorden
image6                           


Kram Lina


Kommentarer
Postat av: Klara

tja! nice att läsa lite vad som händer hos dig. hoppas allt är bra! kramar Klara

2007-11-14 @ 09:53:01
URL: http://klarajakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0