Min bästa vän!

Vad skulle livet vara utan dig ? Även om vi inte kan vara nära, så är vi alltid under samma himmel !

Du finns där i ledsna tider, Du finns där i dom goda. Du finns där med dina kloka råd. Du lyssnar och förstår ! Vi stöttar varandra , När de andra inte kan se, Att förklara för någon annan är igentligen ingen ide. Vi öppnar upp våra tankar när ingen annan hör. Vi beteer oss inte som er andra, fast att vi igentligen bör. Vi gråter och ibland vi skrattar.. Ofta ibland lite av nuet vi tappat, Bort någon stanns... det är som om bara bakrunden fanns. Det är som att vi är suset i eran mellodi, Livet flyger för snabbt förbi. Vi bollar funderingar och ord, Känslor och tro. Mellan himmel och jord.
Jag ser upp till dig så mycket, Att min dotter fick ditt namn. Du kämpar på och kommer alltid in i hamn.
Med din omtanke för djur och människor kommer du långt... matriella saker finns de så många andra som bryr sig om. Att du är stark som en oxe vet du nog själv inte om... Att du är speciell för mig är du all life long :) Solen lyser kanske inte så ofta, Men vi vet att hur vi hanterar det (med en kofta) haha.
Jag vill ge dig allt guld och silver som finns där ute, För att du ger mer än vad du får, Att inte fler är tacksamma, utan tar dig för givet år efter år.
Jag önskar att det var annorlunda, Men det är så här det är. Allt förändras i våran värld.
Jag är så glad att jag har dig som vän, Att vi fyller år på samma dag är jue verkligheten.. Vad är det som blev så samma ..lika... det kommer jag nog aldrig att förstå. Men fakta finns det, Att bättre vän går inte att få !
Jag finns här för dig för alltid!


*Vårat horoskop..*

Skorpionen 24/10-22/11

Måndagen blir ganska ointressant. Kanske dyker det upp en del kärlekstrassel, i övrigt händer inget.



Till dig flint


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är världens bästa vän och människa Flint, I love you! <3

2008-12-08 @ 14:20:30
URL: http://smellymeerkat.wordpress.com/
Postat av: Caroline

Han dog i går:(

2008-12-08 @ 20:50:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline

tack gumman.

hur är det me er?

kramar

2008-12-16 @ 13:09:43
URL: http://carolineronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0