Mina favoriter...

Hej

I torsdags var det lucia tåg i Jennifer´s skola. Hon var jätte nervös men det gick bra ändå trotts allt. Ush jag kommer ihåg själv när man var liten och gick upp på scenen med en stor klump i hallsen.. inte kul alls..  igår lussade vi hema med glögg, lusse bullar, peppakakor och mys. Glögg är verkligen det GODASTE jag vet! Tur att den var alkohol fri :) annars hade jag vart en aning bakis i dag om man säger så , haha.

Idag har Jennifer haft en kompis här.. elr får man kalla det "flört" haha.
Sedan kom Mickes mamma och fikade,

Flame är på bättringsvägen och hon förstår inte vittsen med varför hon måste hålla sig stilla och lugn. Vi gör så gott vi kan men det är inte lätt att håll en valp stilla. Hon har sådan överskottsenergi just nu så vänder man sig om två sekunder så jagar hon svansen ..och det tycker vi INTE om ! Sånna där manier kan hon bli utan!

Jag och Micke har suttit och funderat och planerat lite inför bröllopet... När det ska bli av... var det ska bli av.. hur det ska bli av o.s.v
Mycket är rätt oklart. Men var det blir av det vet vi :=) Men det är än så länge hemligt.  Men räkna med att ni kommer få åka unifär 60 mil :) Och att det blir av är vi säkra på hihi..
Det är väl ändå en bra början ?! Har kikat runnt lite på klänningar.. mest för skojjs skull.. det är jue ingen panik.

Den jag troligvis väljer kommer jag inte lägga upp här, Det ska jue bli en suprice i kyrkan !
Men här är några av favoriterna !


Vilken tycker ni är vackrast?











Här är en annan klänning jag snubblade över idag..det är ingen bröllopsklänning.. men den påminner starkt om den här över! Snygg eller hur?! Det är samma designer som gjort dom.




Lovar att uppdatera med lite nya bilder på Flame i  morgon.

Kram*

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina klänningar! Jag gillar bäst den under den röda. Enkel men ändå väldigt speciell och vacker, och så fint med blommorna på kjoldelen.

2008-12-20 @ 22:15:13
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0