Flame frisk :) Stampe.....

Sådär.. Nu är Flame frisk igen !! Och det märks på alla sätt ! Hon är totalt sjövild! i dag sprang faktiskt tok fia´n rakt in i väggen med en jätte dunns. Hon skakade lite på huvet och sprang vidare. När vi lekte "råkade" hon få tag i mina fingrar så blodet sprutade!! Nu har jag plåster över allt men så kan de bli, Om man leker med en kamp hund. Mohaaa... skämmt å sido.

Nu är det stampe som är dålig istället.. eller dålig och dålig...
Antingen har han fått mjäll eksem eller KANIN SKABB !!!!!!! Han ska till vetrinären i morgon kl 11 på förmiddagen. Mickes mamma är så snäll som skjuttsar mig dit, Det hade vart en mardröm att konka den feta kaninen på bussen annars :) ha ha.
Har inte tagit i honom sedan jag pratade med vetrinären som skrämde upp mig rejält ! Kanin skabb kan jue nämnligen gå över på både människor och små valpar ! Men jag har svårt att tro att de skulle kunna vara de... ?! Var skjutton skulle de kommit i från... Ingen annan här har jue något tecken på sånnt alls.. men ja de tyder faktiskt på att de skulle vara de... symptomen är lixom identisk...
Mycket förvirrande måste jag säga.. hoppas vi får prov svaret i morgon så de inte blir så att vi får vänta en vecka eller liknande.

I dag hade vi ström avbrott, efter de slutade både tvättmaskinen och datorn att fungera... Men de kom i gång nu på kvällen igen *puh* Är så trött på sånna här eloktroniska prylar som aldrig tycks fungera...
 
Nu har vi iallafall tvätt hängandes i typ HEEELA vardagsrummet.
Hela familjen sover utom jag... Ingen vettig är inne på msn heller så jag antar att det är dags för mig att ge upp för ikväll.

Jag uppdaterar i morgon när jag vart hos vet med Stampe boy :) Håll tummarna och sov så gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0