Flame´s nya Jacka

idag är jag nog på bättringsvägen, förkylningen börjar lägga sig och jag börjar få mer kraft i kroppen. Idag har jag tvättat och städat Jennifer´s rum.
Micke lagar mat, Lamm i ugn med potatis kantarellsås och hela championer till ;) Mumms.
Vädret är som vanligt grått och regnigt, bara man kikar ut genom fönstret så ryser jag i hela kroppen, Trist.

Flame börjar bli rummsren nu, hon har börjat hålla sig längre stunder,
Gladare och mysigare hund kan man inte få, Hon är så underbar! Hon är verkligen vår drömhund och kommer att gå långt.



Idag köpte Micke en jul klapp till Flame ! En ny Jacka , färg brun.. tyvärr var röd slut :(
med frakt så blev det 800 kr. Köpte lite för stor så att hon har lite att växa i.
  Även hon måste vara snygg i vinter!

Jennifers julklappar är hemliga om ni undrar varför jag inte lägger upp dom här.


Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0