Flame sjuk...

Jag är helt jäkla slut. Flame har kräks och haft diaree hela dagen, Jag har fått sprungit ut var 5 min, Ingen ide att igentligen ens gå in igen. Förens de var dags igen. Har fått diarre på kuddar, bord, soffan, sängen , i hela hundburen... blandat med kräks lite över allt... en härlig odör...

Har alltså sprungit ut och in som en igel och sedan med toa papper , och golvmopp i högsta hugg !
Är heeeeeeeelt slut !!! Nu verkar det ha lugnat sig och hon har inte kräkts sedan 20-tiden,.
Försöker få i henne så mycket vätska som det går så får vi hoppas på att natten blir lugn !
Mår hon lika dant i morgon elr blir medtagen så får vi åka till vet.

 

Nu ska jag passa på å sova,..

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0