Puuuh...

Nu är vi hema igen.. efter 5 timmar och många kassar senare. Vi var på Nacka Forum idag och slösade pengar haha, Trodde det skulle vara mellandags rea... men vi kanske var ute för tidigt ??
De var rea på vissa färger o.s.v men det var lixom ingen "allmän rea" om ni hajjar..

Det är inte lätt att gå på Nacka forum med barn ska ni veta, Min dotter är 6 år och det ända som finns för ett barn att göra där är nånting som skulle passa en 2 åring... ( en madrass som barnen hoppar på och försöker fånga bubblor o.s.v som formas utav lampor...) flummigt men ja kommer inte på ett bättre sätt att förklara.
Men konstigt nog dög det för att hålla henne sysselsatt en stund så man fick sitta ner och dricka en coca coola.. så blodsockret kunde höjjas en aning...

Jag trodde att lugnet drog in nu.. efter allt med julen o.s.v men jag hade FEL ! På nacka Forum så var det fullt kaos i mellandags rean , Svetten rann och folk sprang omkring som om det gällde liv eller död...

Skönt att komma hem igen med andra ord...

Micke var inte shopping sugen... som han själv utformade det.. så han blidde utan..
Men jag hittade en super snygg tröjja som skulle passa honom på New Yorker ..så jag åker nog tillbaka i morgon och köper den.

Här är det som vi shoppade idag



En Polotröjja till mig. ( HM )

En tröjja till Jennifer ( fodrad varm med hjärtan på från HM)


En till tröjja till Jennifer ( från HM) Glittrar med små hjärtan...


En söt mössa till Jennifer.. självklart glittrar den med ;) ( HM ) 


Utsvängda Jeans till Jennifer ( HM )


Jeans till mig från Newyorker. FRAM

BAK


Bruna Manchester byxor till Jennifer  ( HM )


En skinn jacka med luva...till våren.. *planera planera* ( HM)


Snart blir det fiskgratäng och sedan ska vi äta choklad pudding . 

Jennifer sitter som fastlåst framför Madagaskar 2 - ( Spel till Xbox 360) 
Så snart är det dags att slita henne därifrån...



Snart har snart min ingifta lilla syster kommit fram till Indien ! Där ska hon vara i lite mer än en månad ! Är lite avundsjuk faktiskt :) Mer uppdateringar om det kommer... Just nu så ska hon byta flyg och sitter på flygplatsen.. vet inte vaaaaar haha.. i 15 timmar innan hon ska hoppa på nästa plan.. det är jag INTE avundsjuk på .. usha vad drygt.

Vi hörs i morgon...

Kram banan... vi synns på stan...

Ärt hjärnor.... :)




Vad har du gjort i dag ?
**************************




 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åååå ta med mig till forum imorgon!!! =)

2008-12-28 @ 00:28:41
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0