Sanerat hemma

Nu har vi sanerat hela lägenheten och är fortfarande inte klara helt och hållet. Får fortsätta i morgon, Men vi kämpade på bra och många många timmar blev det av att gnola i varje litet hörn, tak, möbler, väggar, gaderober, skåp, dra ner alla gardiner, byta lakarn, dammsuga, torka golv, sterilisera buren, o.s.v *suck* vilket jobb....vi har nog varit i varje centimeter av lägenheten snart...
Nu har alla djuren börjat med medecinen.. nästa dos är om tre veckor. Så nu är det bara att kämpa på med städningen... byta kläder titt som tätt o.s.v
Tydligen är det knepigt att bli av med..så det gäller verkligen att vara noga och missar man bara en liten fläck någon stanns som katten eller hunden går emot så är allt för gäves och vi får börja från början igen..
Fattar inte hur man lyckas bli av med sånnt här men vi är jue tvugna att göra allt som krävs, Jag är inte sååå orolig för Smilla och Flame, men däremot stampe.. han har jue stora sår och tydligen är det lätt att de kommer tillbaka, Även om vi blir av med det ett tag. Och i så fall är det inte skysst att hålla honom i liv. Men så länge det finns hopp så kommer vi gnola på här hema..
Sånnt här jävelskap kan väl aldrig komma lägligt, Stampe skulle jue just gå i avel, Och valpkursen börjar snart... vet inte om vi kan vara med , me Flame då, Hon är jue en smitt bärare även om det inte har brytit ut.

idag ringde dom från tv 4 och undrade om jag ville vara med i en reklam  film för Lets dance.. Jag sa att jag skulle fundera och höra av mig på måndag. Men jag tror inte att jag hoppar på de där. Har lite annat för mig just nu om man säger så.


I morgon förutom att sanera vidare så kommer Mickes mamma och fikar med lite lusse bullar.

Sov så gott*

Från städtanten..


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack! :D Hoppas det är bra med dig och din familj också :)

2008-12-05 @ 23:59:37
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0