ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*

GRATTIS  MITT HJÄRTA!!!!




Det känns som att jag har båda spikar, rakbland och skruvar i halsen, Och huvet går nog i tusen bitar snart. Men det var det värt. För i går firade vi Mickes 25 års dag !!!

Vi blev ett trevligt och glatt gäng som sjöng " lips" till XBOX 360 ända till kl 6 på morgonen.
Och vem tror ni vann ??? haha..självklart var jag bäst ! Mohaa*
Vi hade iallafall jätte skojj ,
Jag är lite orolig över att vi stört grannarna... Men det har jue aldrig hänt förut så en gång är väl okey ? eller ?
 Typ 20 arga lappar satt i porten igår kväll och det stod såhär
" P.g.a Upprepade störningar så kommer jag ringa till Värmdö bostäder om inte detta slutar omdelbart - Från en arg och trött hyresgäst "
Men vi har jue inte stört tidigare..så ja.. jag hoppas vi slipper trubbel nu.

Idag har vi bara haft en slappar dag spelat lite spel, Läst lite sagor, Ätit pizza och bara njutit av att nu ÄNTLIGEN börjar Julen ta slut, Och lugnet drar in över sverige igen :)
Jag är så less på Lussebullar och glögg... ( jag vet jag trodde aldrig att jag skulle kunna ta de orden i min mun.. Men de gör jag) Nu vill jag bara ha vanliga hederliga kanelbullar och kaffe.
Vill äta en stoooor sallad, inge korv, köttbullar och skinka...
Nej nu går det åt rätt håll. Nu går det mot ljusare tider, Och snart är året slut och ett nytt år träder in.. Tänk vad mycket som har hänt det här året. Både roliga..och mindre roliga saker... Men det är klart.. så är det jue varje år...!
Med det dåliga har det alltid kommit något bra med också, Vad har man lärt sig det här året ? Kanske att inte ta allt så allvarligt.. att saker händer... kommer och går.. men det är så livet är.
Det som händer har ofta en mening, Och ja.. jag tror på ödet...

När vi har blivit friska från den här jäkla förkylningen som aldrig släpper tänkte vi gå ner tll simhallen, ush hela lovet för Jennifer har bara gått åt att vara hema, Trist, dagarna består mest bara av allmänt klagande över täppta näsor, slemmig hosta, feber och huvudverk.
Jag vill göra nått kul !!!! Jag vill inte gå runnt här å frysa rysa å fnysa... Nej.. i morgon ska jag ta familjen på en shoppingrunda ! I morgon ska vi slösa pengar ! det låter bra haha.







Här kommer lite skojjsiga bilder på gårdagen....

 Jag och Nicklas tar i så vi spricker..


 Vi tokar oss lite bara :)



 Mitt hår :) Tjusigt va ?


Micke fick så otroligt mycket presenter , Och klockan är mycket .. jag ber om ursäkt om jag sviker nu men jag måååååste sova... Berättar mer i morgon..

Så grattis min älskade pojkvän...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0