1 april

vilken morgon.. strålande sol och Jennifer är på uflykt med skolan, har just haft blodsocker fall och suttit med läkare samt sjuksköterskor i telefon och blivit kopplad hit och dit fram och tillbaka för att äntligen blivit inbokad på ett läkarbesök, sjukvården är helt otrolig, Inte nog med allt strul man måste jobba sig igenom! dom har mage att vara riktigt otrevliga också. Nu sitter micke här och slurpar aprikos kräm ( det har jag inte ätit sedan jag gick på dagis) och väntar på att hans läkare ska ringa upp , han måste få läkar intyg för dom här dagarna han blir borta,



Idag har vi inte så mycket på schemat än att gå ut en sväng i skogen och lite av det vanliga hushållsarbetet.
I morse körde Jennifer ett litet april skämt till Micke när han var nyvaken och sa att våra fåglar lagt ägg.. "PÅSKÄGG tillade jag" men han var för trött och seg i kolan för att förstå skämtet eller så var det jag och jennifer som hade dålig humor :)
jag tippar på det sista,
idag lär man jue själv bli lurad till tusen, och jag som alltid går på allt !
Har ni något tips på riktigt roliga april skämt ? Skulle vilja lura s_iten ur min sambo men ja vet inte hur man gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0