Äntligen har turen vart med oss !

Nu har telefonen ringt !!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN !!!

ALLT HAR LYCKATS !!!!!!! JAG ÄR SÅ GLAD SÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN !!!!!!!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

för er som inte vet vad detta handlar om, så blev min älskade stora syster opererad idag, Hon har gått igenom hemska komplikationer efter sin förlossning då hon blev mycket sjuk . Operarionen var mycket svår, men allt lyckades och nu kommer hon må mycket bättre, så länge som vi har väntat på detta. Nu kan vi bara se framåt.
Just nu finns det inget som kan bli bättre !

Å vad ja älskar dig syster ! äntligen har turen kommit till vår familj.




Kommentarer
Postat av: catta

åååå vad skönt. hoppas de blir bra o hon mår toppen!



pöös catta

2009-04-20 @ 19:20:50
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Nicole

Men GUUUUD vad glad jag blir!!!! ÅÅÅÅ!!! Hur mår hon? KRAM

2009-04-20 @ 21:56:28
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Klara

Du ser allting ordnar sig tillslut! Skönt för Ullis att hon blev bra, säkert lättare med Alva och allt. Kram

2009-04-20 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0