April väder ! Och BILD BOMB !

Idag har solen skinit..(säger man så... hum.. ne..solen skeeeeen idag..) men det har också snöat och regnat.. och sen kom solen fram igen :)

Idag är jag å glaaaad för datorn verkar fungera som den ska ! så nu tänker jag passa på medans den fungerar att bomba er med påsk bilder ! :)


Jennifer på skatt jakt efter påskäggen....


Hum...detta var invecklat...


Vad kan finnas i ?


En doris och en massa godis !!!


Och klipps örhängen... WOW vilken pang brud!


Lammet färdigt för ugnen !


Grönsaker och potatis klyfter i ugn...


Förrätt...




Och varmrätten färdig...


Min HUNK!


Jennifer och Jennifer :) leker med lera


Jennifer hänger och flänger i parken...






Titta vad jag hittade i mjölk glaset !!! det blev ett hjärta i skuggan till lampan ... Coool.. :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Åhhh Jennifer Vilka snygga örhängen du har =)

Jag saknar dig. Hoppas att vi kan ses snart...



Puss Moster Anna

2009-04-18 @ 19:48:18
Postat av: catta

ååå vad gött de ser ut. o de var inte litet påsk ägg! hehehe



pöös catta

2009-04-18 @ 20:41:40
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0