Dags för återbesök hos vetrinären.

Halloj allihopa ! Hur är det med er ?

Idag kommer värmen jippi !! Och vi ska åka och röntga Flames luftrör och lungor , Hon har inte hostat på flera dagar så jag tror att detta har vänt. Men än ska vi inte ropa hej... för hon äter jue fortfarane kortison, får se vad röntgen säger, Ser det bra ut kan vi nog sluta med kortisonen .

Idag ska de iallafall inte kosta något att röntga Flame.. det ska gå på försäkringen peppar peppar,

Har betalat in hennes hundkurs nu som ska börja på söndag, Äntligen känns det som att vi kan börja sätta i gång.



Här om kvällen uppträdde Jennifer i skolan ! Hon var sörövare och sjöng , sååå söt ! Hon var så himmla nervös innan , men efteråt så sa hon att hon hade velat sjunga mer ! Så hon verkar ha kommit över sin scen skräck .. eller är iallafall på god väg ! Det är enormt stongt av henne att gå upp på en scen med så stor publik, En kille ur trean sjöng ett solo nummer, Och jag rös ! mycket modigt gjort !

Just nu är Micke hos sjukgymnasten i globen , han har inflammation i minisken elr något liknande i armen och ska träna upp sin rygg då han har Sculios ( vet ej hur det stavas) Han är sjukskriven och jag börjar bli riktigt orolig över våran ekonomi , två stycken sjukskrivna i ett hushåll med ett barn och hundra djur kommer inte att gå runt !

Men vad ska man göra... ?

Nästa onsdag ska Jennifer göra ett nytt hörsel test ! det känns så onödigt att göra hörsel test på hörsel test som visar samma sak varje gång, Hon hör dåligt.. gör något åt det i stället... ! *less*

Och nu till något annat...

Är det någon mer än jag som blir bombad på mailen från "speed date " ? Jag förstår inte varför jag får sådana mail, Är inte med på några dejting sidor o.s.v
Får ca 10 mail om dagen med olika kandidater som finns där "redo för att träffa mig " vad fan är det där ?

Nej nu tar jag min kaffe kopp och sätter mig i solen på balkongen...

Puss*


Kommentarer
Postat av: Klara

Hur gick de med Flame?

2009-04-23 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0