Grå dag...

 I går som det var såå fint väder .. idag är solen försvunnen igen.. och det är grått och trist, Igår hade vi massa planer på att ta en utflykt idag men man tappade suget totalt igår när vi tittade ut genom fönstret.
Jennifer har sin kompis Oscar här och dom leker som vildar , Och jag och Micke har mest legat och degat framför tv´n idag i brist på fantasi.

Flame hostar fortfarande ! Jag ringde vetrinären och frågade om vi skulle dubbla dosen elle förtsätta med den längre, (Vi ska sluta med den om 2 dagar) men dom tyckte inte det, utan vi får se va de har för planer på återbesöket , Det blir nog en sövning nästa gång då de ska gå ner genom halsen för att ta prover... Jag börjar bli lite nervös när detta aldrig lägger sig. Undrar vad de i så fall kan vara för fel...

Nej nu ska jag dega vidare...ush vad tiden går sakta
Pöss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0